2014. április 10., csütörtök

Könnyed, bukolikus húsvéti játék




Ismeri valaki a kacatgyűjtés mámoros érzését? Vagy az észrevétlenül beszivárgó "mindenféle" felismerését? Bevallom, hosszú évekig magam is lelkes kacat- és csecse-becse gyűjtő voltam. A múlt idő persze csak részben igaz, de tény, hogy mivel az utóbbi öt évben háromszor költözködtem, kénytelen voltam némi önmérsékletet gyakorolni. Az eredménye, fogalmazzunk szépen, "mérsékelt" lett. A dobozokat egyszerűen imádom. Na de... mit tart az ember benne?
Ti mit tartanátok? A mai naptól hétfő, azaz április 14 éjfélig játékra invitálok mindenkit, aki szeretné elnyerni a képeken látható, bukolikus környezetben ábrázolt nyulakkal díszített dobozkák egyikét. A dobozkát azok között sorsolom ki, akik lájkolják az illusztrációs facebook oldalamat, megosztják a játék felhívását, és ott, a fb-on, kommentben megírják, melyiket szeretnék a három apróság közül. Ééééés még, mert telhetetlen vagyok, megírandó az is, ki mit tartana benne.
Néhány paraméter: a dobozkák picik (a kör alakú 8cm átmérőjű és 3cm magas, a téglák 8,5x6cm-esek,  és 4cm magasak), papírból készültek, és saját kezűleg lettek pingálva.
És hogy tényleg, mit is lehet tartani bennük? Van egy-két ötletem :) Hamarosan fotózok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése